Konkurs "WielkanocnaPisanka"

REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO
„WIELKANOCNA PISANKA”
Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych zapraszamy uczniów do udziału w konkursie plastycznym „Wielkanocna pisanka”. Konkurs skierowany jest do uczniów klas I – III.
Organizator:
Organizatorem konkursu jest Zespół Szkolno – Przedszkolny w Mirczu, wychowawcy: Izabela Gitner, Małgorzata Janiszek.
Cele konkursu
· Kultywowanie tradycji związanych ze Świętami Wielkanocnymi,
· Kształtowanie zdolności plastycznych u uczniów,
· Rozwijanie wyobraźni i kreatywności uczniów,
· Aktywizowanie uczniów poprzez udział w konkursie.
Regulamin konkursu:
1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas I – III.
2. Przedmiotem konkursu jest wykonanie pracy przestrzennej – pisanki wielkanocnej dowolną techniką. Prace powinny być wykonane samodzielnie przez uczestników konkursu.
3. Każdy uczestnik może złożyć tylko jedną pracę.
4. Prace wykonane niezgodnie z regulaminem i złożone po terminie nie będą oceniane.
5. Termin i miejsce składania prac: Prace należy złożyć do 11.04.2025 r. do wychowawców klas.
Ocena prac i nagrody:
1. O wyłonieniu laureatów decydują wszyscy uczniowie klas 1-3.
2. Oceniana jest: kreatywność i zgodność z tematem, samodzielność i estetyczność, pracochłonność.
3. Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają nagrody rzeczowe i podziękowania.
Uwagi końcowe:
1. Prace zgłoszone do konkursu zostaną zwrócone autorom.
2. Uczestnik, biorąc udział w konkursie, wyraża zgodę na publikacje swojej pracy wraz z imieniem i nazwiskiem.
3. Zgłoszenie pracy do konkursu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych - wizerunek
Stosując się do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej również jako „RODO”, informujemy, iż:
1. Administratorem danych osobowych jest: Zespół Szkolno – Przedszkolny w Mirczu.
2. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się pod adresem e-mail:
iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl
3. Dane będą przetwarzane w celu rozpowszechnienia wizerunku na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
4. Dane osobowe będą przechowywane do momentu wycofania zgody.
5. Odbiorcy danych: brak.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6. Ma Pan/i prawo do:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących, w tym prawo do uzyskania kopii danych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do żądania sprostowania (poprawienia) danych
osobowych;
c) prawo do usunięcia danych – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach
określonych w art. 17 RODO,
d) prawo ograniczenia przetwarzania – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach
określonych w art. 18 RODO,
e) prawo do przenoszenia danych osobowych – przysługuje w ramach przesłanek i na
warunkach określonych w art. 20 RODO,
f) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych),
g) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, ma Pan/Pani prawo w
dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Opublikowano: 01 kwietnia 2025 12:12
Kategoria: Aktualności
Załączniki:
REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO (1) [18.7 KB]
Wyświetleń: 100